بیوگرافی و عکس های “پگاه آهنگرانی”

بیوگرافی پگاه آهنگرانی فراهانی
 نام :پگاه
نام خانوادگی :آهنگرانی فراهانی
متولد:1363/5/2
نام پدر :جمشید
تاهل :مجرد
پگاه آهنگرانی
بیوگرافی پگاه آهنگرانی
پگاه آهنگرانی، متولد دوم مرداد ماه سال 1363 در تهران است. پدرش جمشید آهنگرانی و مادرش منیژه (مژگان) حکمت می باشد و تحصیلاتش در هنرستان موسیقی را ناتمام گذاشت اما، نوازنده ویولن سل است.
 
ادامه مطلب ...

طناب زنی؛ ورزشی عالی برای چربی سوزی

طناب زنی برای چربی سوزی

 اگر می خواهید هم چربی های تان را بسوزانید، هم خلق و روحیه‌ای عالی داشته باشید، طناب بزنید. فکر نکنید طناب زدن فقط بازی بچه‌هاست. این ورزش‌ یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین حرکت‌های ورزشی است.

کاهش وزن - طناب زنی - ورزش کم هزینه - خرید طناب ورزشی - Jumping Rope

  ادامه مطلب ...

دلیل علمی بختک در خواب چیست؟

دلیل علمی بختک در خواب چیست؟

همه ما در طول عمر با پدیده بختک در هنگام خواب مواجه می شویم. گذشتگان در این مقوله نظرات مختلفی داشته اند. در این مطلب شما را با دلیل علمی بختک

 آشنا می کنیم.

همه ما در طول عمر با پدیده بختک در هنگام خواب مواجه می شویم. گذشتگان در این مقوله نظرات مختلفی داشته اند. در این مطلب شما را با دلیل علمی بختک آشنا می کنیم.

از بختک با عنوان فلج خواب نیز یاد می شود. تحقیقات نشان می دهد که ۲۵ تا ۳۰ درصد از جمعیت دنیا در طول عمر خود حداقل یک بار وضعیت بختک را خواهند داشت. در وضعیت بختک اتفاقات هولناک در خواب بیننده رقم می خورد. دلیل علمی بختک بیشتر با نحوه زندگی فرد توجیه می شود.

Image result for ‫بختک‬‎

  ادامه مطلب ...

نخوابیدن نوزاد در شب و دلایل و روش های حل مشکل

نخوابیدن نوزاد در شب 

پدر و مادر بودن بسیار زیباست. گرچه گاهی نیز بسیار دشوار می شود. شما در روزهای نگهداری از نوزاد، هر روز یک تجربه جدید کسیب می کنید. که هر کدام از آنها مانند یک گنج، ارزشمند هستند. اما بعضی از آن ها نیز همانند یک کابوس وحشتناک بنظر می رسند. نخوابیدن نوزاد در شب نیز یکی از این کابوس های وحشتناک و خسته کننده است.

Image result for ‫نخوابیدن نوزاد‬‎

  ادامه مطلب ...

شروع زندگی جدید زوجین و دخالت خانواده ها

زوجینی که زندگی خود را به تازگی شروع کرده اند قاعدتا با مشکلات مختلف مواجه خواهند شد وظیفه والدین آن ها در این زمینه چیست آن ها تا چه حد می توانند در زندگی آن ها دخالت کنند مسیر ازدواج بسیار پرپیچ و خم و ناهموار است تصمیم گیری های مهم و مختلفی در زندگی زوجین می تواند آن ها را به سمت والدین برای مشاوره بکشاند .

Image result for ‫دخالت خانواده در ازدواج‬‎

  ادامه مطلب ...