طرز تهیه حلیم+ چند مدل غذا با مرغ

امروز تصمیم گرفتم چند مدل غذا با مرغ رو بهتون آموزش بدم و سعی کردم در این مقاله به صورت ساده مراحل طرز تهیه اکبر جوجه، برگر مرغ، مرغ گریل شده  و طرز تهیه حلیم به شکل روان و واضح تو ضیح داده بشه تا راحت بتوانید در منزل این غذای خوشمزه رو تهیه بفرمایید.

  ادامه مطلب ...

آداب و رسوم زیبای اقوام ایرانی برای ازدواج


مراسم عقد و عروسی ایرانی :معمولا شامل خواستگاری، نامزدی و شیرینی‌خوران، تهیه جهیزیه و انجام خرید عروسی، جهازبران، پهن کردن سفره عقد و سائیدن کله‌قند، خواندن خطبه عقد، حنابندان، جشن عقد و عروسی، مراسم پاتختی و مادر زن سلام، پاگشا می‌شود.
معمولا عروسی مراسمی است که به عنوان اعلان شروع زندگی رسمی دو نفر برگزار می‌شود. به خصوص در دوران قدیم که اجرای دقیق و موبه موی این رسوم اهمیت زیادی داشت از آن جهت که ثبت رسمی ازدواج به شکل امروزی صورت نمی‌گرفت.
 
ادامه مطلب ...

طرز تهیه چند مدل مارمالاد و مربا

مارمالاد نوعی فرآوردهٔ کنسروی است که از میوه و شکر تهیه شده و معمولاً عاملی مانند ژلاتین برای ژله ای شدن به آن اضافه می‌کنند. در فرهنگ انگلیسی و آمریکایی، مارمالاد اغلب به نوعی کنسرو اطلاق می‌شود که از پرتقال یا سایر انواع مرکبات تهیه شده باشد.برای تهیهٔ مارمالاد، معمولاً میوهٔ قاچ زده را به همراه پوست آن به مدت طولانی می‌پزند تا پوست میوه و گوشت آن کاملاً نرم شود. از این مارمالادها معمولاً به همراه نان تست برای صبحانه استفاده می‌کنند. مارمالادها بویژه مارمالاد پرتقالی انواع بسیار متنوعی دارند.

ادامه مطلب ...

آشنایی با باشگاه های برتر لیگ انگلیس

پیراهن تیم لیورپول

در سال 1892 هولدینگ اجاره زمین را بالا برد. آنها تصمیم گرفت آنفیلد رود را ترک کنند و یک زمین در آن نزدیکی بخرند تا از آن پس بازی های خانگی شان را در آن انجام دهد.پس از آن، جان هولدینگ باشگاه لیورپول اف.سی را تاسیس کرد که در ورزشگاه آنفیلد بازی می کرد.

  ادامه مطلب ...